love it: KAS KRYST


fot. www.kaskrystshop.shoplo.com

Kas Kryst to w ostatnim czasie bardzo gorące nazwisko w polskim świecie mody. Jest absolwentką Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i pomysłodawczynią showroomu "Polscy Młodzi Projektanci".  Jej pokazy na łódzkim Fashion Weeku cieszą się ogromnym zainteresowaniem, a przedstawiane kolekcje budzą uznanie krytyków. 



fot. www.kaskrystshop.shoplo.com


Kto jest dla Ciebie ikoną mody i kogo najchętniej zobaczyłabyś jako twarz swojej kolekcji? 
Nie mam ikon mody. Niektórzy mnie inspirują i biorę od nich to co najlepsze, ale raczej nie posiadam w tym temacie guru. Jeśli chodzi o twarz kolekcji, to dalej chciałabym pociągnąć współpracę z modelem Adamem Kaszewskim. 

Co jest takiego w Twoich kolekcjach, że pokaz Kas Kryst na łódzkim Fashion Weeku wzbudza tak duże zainteresowanie? 
Trudno powiedzieć, bo ja staram się wykonywać swoją pracę jak najlepiej i zawsze zaskakiwać czymś nowym i nieoczywistym, ale nie moją rolą jest ocena tego dlaczego właśnie moje pokazy wzbudzają zainteresowanie. Cieszę się, że tak jest i będę za każdym razem dawać z siebie maksimum żeby tak było. 

Kim byś była, gdybyś nie była projektantką? 
Trenerem tańca, psychoterapeutą od uzależnień lub stałabym na czele jakieś organizacji LGBT.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

contact

E-mail: Spalonytost@gmail.com

LIKE IT

Soon.

Meet The Author

Luk | 21 years-old | Fashion Icons: Mary-Kate Olsen, Sarah Jessica Parker, Kayne West | Fav Designer: Aleksander Wang | Photography Student